Tänk på,

image59

Kommentarer
Postat av: kossan

herregud varför måste du sätta dit bilden? zz jag mår dåligt nu :( de är hemskt vet jag suck, önskar ALLA varenda människa i rika länder skänker pengarna t dom :(

2008-03-08 @ 18:46:29
Postat av: sået

suck jag som ska äta middag snart ! :/ suck..

2008-03-08 @ 19:05:47
Postat av: heart

åååh...

2008-03-08 @ 23:31:49
Postat av: Claudia

Himmel, stackars.. Jag vet vi alla på jorden bör ge pengar till och med de kändisar som är kanske snåla men de ger iallafall. Gud du skulle ej ha satt dit bild, nyvaken jag ju

2008-03-09 @ 13:55:53
Postat av: blubb + peterpankramiga

jag tror inte att man måste vara en rik person för att sänka pengar som jossan säger utan vi borde VARA mer uppmärksamma när det gäller iländer, eftersom uländer är mer bortskämda och jag tycker de ska låta afrika impotera deras saker kanske världsdel afrika får chansen att utveckla sitt världsdel eftersom vi andra i uländer lät asien för 10-15 år sen att utveckla sig mcyket men vi gör inte lika mycket med afrika. Eller vi åker dit o ger dem ett liv. (jag skulle vilja det, men vem vill följa med mig?) eller har jag fel? tjiss med mig i msn! för det är ett intressant ämne att prata om! puss (förlåt att jag skriver så mkt)

2008-03-09 @ 14:37:09
Postat av: larissie

jisses.. sjukt att det finns faktiskt folk i världen som har ett helt annat liv. man tänker inte på dem...

2008-03-10 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0