Sköna tjejer?



image115

Drew Barrymore, har den bästa skönhet, som kommer infrån henne. Bilden då hon vid 6 årsåldern var hon typ alkholist, och hade drogproblem redan vid 11 årsålder ändå har hon skönheten kvar. Och det viktigaste är att hon är normalbyggd kropp, och verkar på henne är hur nöjd som helst med sig som det är. <3





image119

Angelina Jolie,
även om hon är pinnsmal vet jag inte varför jag gillar henne. Tror hur hennes sätt att leva, och hennes charm, hon är vacker för mig. Tuff är hon också, gud har alltid gillat henne sen jag var liten. Hon har NÅGOT som jag finner inget ord.



image123

Självklart MaryKate Olsen, no comments. Hon är speciell på sitt sätt med sitt unika utseende. LOVE

Finns fler med s
om är vackra också, bland annat Ashley Olsen, Gisele Bunchen, Tyra Banks och massor mera.

Kommentarer
Postat av: räv2?

ja kul å veta vilka tjejer du "beundrar" :) drew är mer flickaktigt söt.. medan angelina är mer sexig?! :) tvillingarna ser ut som dockor, haha..

2008-03-28 @ 22:40:49
URL: http://dioosa.blogspot.com
Postat av: kossan

jag är imponerad av jolie, att hon är så engagerad i samhället, barnen å så men hon är fulare nu pga för hemskt smal.. :( men drew barrymore håller jag m om, har alltid gillat hon, hon alltid unik klädstil å vacker :)

2008-03-28 @ 22:47:35
Postat av: blubb + peterpankramiga

Gillar verkligen mycket Drew Barrymore, hon är unik på sitt sätt, även hon har genomgått svåra stunder sitt liv, och även hon ser så SUND och fräsch! :)

2008-03-29 @ 02:26:03
Postat av: JOSEFINE

var gärna med i min tävling på bloggen!

2008-03-29 @ 12:08:59
URL: http://josefiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0