Only You Know Why.

vad fan jag får min janne ågren (ångest) idag, jag har ingen aning om jag ska resa eller inte under sommaren? ska jag ta det t hösten istället? kan verkligen inte bestämma mig ännu. what ever.

att vara i stockholm är obeskrivligt härligt trots vädret, det stormar som fan hela timmar :)

jag vet att jag har flera par skor, men har bestämt mig ska skaffa in två nya coola par skor, vill ni veta? det ska visas nästa inlägg ;)

jag hade massa tankar som tänkte jag skriva in i blogg  men har verkligen bara softat för fullt så nu glömmer jag dem.. hihi bra att jag inte delar all mina tankar med er i alla fall ;)



avslutar med en bild... så ni ser att jag INTE har glömt bort MaryKate, never ...
image26

Kommentarer
Postat av: larissie

hmmhmm.. kanske ska du vara lite impulsiv? bestämma dig sen om de men tyskland, plz. var med.
i sthlm nu? wow

2008-03-02 @ 01:30:20
Postat av: flickvännen

hmms här i örebro saknar man dig massor. gissa vad är min allra drömresa?
Jo... till Bora Bora och bara... jaa, du förstår när du ser bilderna i min blogg.

2008-03-02 @ 14:33:19
Postat av: fanny

hahaha janne ågren ;) yeah, visa upp dina skor! helt ok i va i örebro nu?

2008-03-03 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0