Dagens outfits.



*Gammal nagelfärg från Loreal
*Gammal klänning som är mammas
*Strumpbyxa som e från twilfit, gör så benen ser smalare ut samt stöd för de som dansar mycket, noll som tillhör mig men att gör benen smalare hårt 100% yes men hjälper det verkligen vet jag inte...? byss.
*Skorna från H&M som är ursköna!
*Sjalen från indiska.
* Förresten jackan är från MQ, jag hade ej tagit med min vinterjacka så illa tvungen ta de gamla- vad tycker ni om den nu !? :D

Bebisen var så härlig och söt. Förresten självklart fick jag träffa mitt guld idag, Medea slår allt!

Kommentarer
Postat av: heart

alltid snygg!
hahaha ang. om strumpbyxorna tror jag inte på :D

2008-03-15 @ 22:21:34
Postat av: flickvän

verkligen verkligen INTE dumt :D snyggt. Annars det där med strumbyxor ksk sant men samtidigt brukar svartfärgen på kläder göra allt mindre.. armar verkar mindre ut om man har en svart tröja på sig typ :P

2008-03-15 @ 23:09:57
Postat av: Rosa och gröna-tofflorna

Fin outfit, har alltid tyckt om din MQ-jacka :) Rött nagellack passar dig ;)

2008-03-16 @ 05:40:12
Postat av: Anonym

Gillar det första kortet mest! :) grodan

2008-03-16 @ 09:11:43
URL: http://www.rivenvitchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0