Sorgligt nog-

igår kollade vi på pride i spöregn sen var det några som var hos mig, tänkte ladda upp några sköna bilder men bestämde mig att inte ska ha bilder idag, och kanske inte alls framöver. aldrig mer m bilder pga det finns pervers ungar ute som satsa behålla alla detaljer bilder. så OFF. och att det är hemskt, jag skcikat bilder t en kompis och pojkvännen till henne tagit och använde bilder till idiota saker. ja det ni. jag är sur nu men det är ändå otroligt på ngt sätt att jag är en viktig person för dem.

tack för mig. hej då

Kommentarer
Postat av: Fia,

Hej hopp.

Har du haft en bra helg?



Många kramar

Fia

2008-08-03 @ 13:37:15
URL: http://bergden.blogg.se/
Postat av: eDDIE!

De slösade tid på dig och det var bara bra=)

2008-08-03 @ 13:47:56
Postat av: Rosa och gröna-tofflorna

Mmm, suck. Synd att man inte kan skriva/ha bilder hur som helst. Puss

2008-08-03 @ 20:32:54
Postat av: jiin

nää, blir tråkiga utan bilder! :(

2008-08-04 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0